آواچــــــــــــوب
AVACHOOB

حلال پلی استر

حلال پلی استر حلال پلی استر چیست ؟ برای خرید حلال پلی استر با ما در ارتباط باشید .درمیان رنگ های مخصوص چوب ، در نوع شیمیایی و یا گیاهی تنوع بسیار زیادی را در بازار شاهد هستیم این رنگ ها هریک دارای مشخصاتی هستند که می توانند سطح چوب

حلال پلی استر و تاثیرش در اجرا

حلال پلی استر

حلال پلی استر چیست ؟ برای خرید حلال پلی استر با ما در ارتباط باشید .درمیان رنگ های مخصوص چوب ، در نوع شیمیایی و یا گیاهی تنوع بسیار زیادی را در بازار شاهد هستیم این رنگ ها هریک دارای مشخصاتی هستند که می توانند سطح چوب را به خوبی پوشش داده و از آن در برابر شرایط محیطی مراقبت نمایند . در بین این رنگ های چوب می توان به رنگ های فوری اشاره نمود که شامل سیلر ، کیلر ، پلی استر و نیم پلی استر می باشد ، که عمدتا از پلی استر ها به عنوان یک پوشش نهایی در هنگام رنگ آمیزی چوب استفاده می نمایند و دلیل آن هم این است که پلی استر ها به طور کلی بسیار مقاوم تر هستند و سطحی مستحکم تر را بر روی چوب ایجاد می کنند . همچنین به دلیل شفاف بودن و براقیت خوبی که دارند می توانند به خوبی طرح و نقش چوب را حفظ کرده و به آن آسیبی نزنند حلال پلی استر تینر فوری است که برای رقیق تر کردن آن استفاده می کنند تا به خوبی بتوان این ماده ی عسلی شکل را روی سطوح چوبی کشید.

همچنین برای آن که خشک شوند نیاز به هاردنر دارند تا در مدت زمان مشخصی به خوبی و کامل روی سطح چوب خشک شوند . در خصوص رنگ های پلی استر می توان نوع مات و نیمه مات آن را نیز تهیه کرد که می تواند برای برخی از سازه ها مناسب باشد نکته ای که در خصوص حلال پلی استر مطرح است و یا اضافه کردن هاردنر خشک کننده ، این است که می بایست نسبت های این ترکیب ها را به خوبی رعایت کنید تا بیش از اندازه رقیق و یا بیش از حد سخت نشوند همچنین دمای محیط نیز در این خصوص بسیار موثر است به طور معمول نسبت ترکیب هاردنر را روی ظرف رنگ ثبت می کنند.

حلال پلی استر و تاثیرش در اجرا

هنگامی که قرار است از رنگ پلی استر و یا نیم پلی استر برای رنگ نهایی استفاده نماییم باید نکاتی را مد نظر داشته باشیم. رعایت فاصله زمانی که بینا مراحل رنگ کاری مطرح است می تواند مهم باشد پس از هر بار رنگ کردن می بایست زمان لازم را برای خشک شدن به رنگ ها داد این موضوع به گردش هوا در محیط ، درجه ی دمای کارگاه ، نوع چوب و ضخامت رنگی که اجرا شده است بستگی دارد در صورتی که این فواصل را در نظر نگیرید با رنگ مرحله ی بعد روی سطح چوب چروکیدگی هایی را خواهید دید . به همین دلیل است که نیاز است از خشک کن و حلال پلی استر به درستی متناسب با نوع رنگ و دمای هوا ، استفاده نمایید این کار در فصول سرما به مراتب طولانی تر خواهد بود.

حلال پلی استر و تاثیرش در اجرا

آماده سازی حلال پلی استر

همان گونه که اشاره شد تینر فوری حلال پلی استر تمام می باشد . در این محلول کبالت نیز وجود دارد که باعث می شود سطح چوب با رنگ تمام پلی استر شفاف تر گردد به همین جهت است که در میان رنگ های فوری رنگ پلی استر تمام دارای براقیت بالاتری می باشد به شکلی که پس از اجرای نهایی رنگ ها ، سطحی شیشه ای خواهید داشت.  این حالت را در رزین اپوکسی ها نیز خواهید دید که امروزه یکی از کارهای پر طرفداری است که به همراه چوب و اسلب ها ، آثار هنری بسیار زیبایی خلق می شود . نکته ی مهمی که منظور است این است که قبل از آن که مرحله ی نهایی کار رنگ آمیزی را که استفاده از پلی استر هاست انجام دهید به خوبی سطح چوبی را کنترل نمایید تا سطحی یکدست و بدون حفره باشد زیرا در غیر این صورت کل کار از کیفیت لازم برخوردار نخواهد شد توصیه می شود هنگامی که مشغول اجرای سیلر و کیلر هستید تمامی حفره های را کنترل کنید تا کامل پوشش داده شده باشند.

خرید حلال پلی استر از شرکت آواچوب

شرکت آواچوب یکی از شرکت های قدیمی و فعال در حوزه ی چوب و صنعت چوب می باشد که حمایت های خود را در خصوص تامین و عرضه ی محصولات چوبی داخلی و وارداتی از سازندگان و مشتریان خود داشته و همواره توانسته است اعتماد آنان را داشته باشد . در این خصوص می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص نحوه استفاده از رنگ و حلال پلی استر با بخش فنی این شرکت تماس بگیرید.

آخرین پست‌ها

دیدگاه خودتان را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حافظه موقت کپی شد