قیمت خرید روغن چوب و بررسی محصول

قیمت روغن چوب

قیمت خرید روغن چوب و بررسی محصول

برای ایجاد یک لایه محافظ در چوب از روغن چوب استفاده می شود. راه های مختلفی برای تغییر رنگ چوب وجود دارد. انتخاب برند خوب در زمان خرید روغن های چوب بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که بالا بودن کیفیت محصول، باعث ایجاد مقاومت بیشتر در چوب خواهد شد.

در زمان های قدیم برای پوشش سطح چوب از مواد شیمیایی مانند کیلر و سیلر استفاده می کردند؛ اما امروزه با روی کار آمدن این روغن کمتر کسی از پلی استر، سیلر و کیلر برای پوشش چوب استفاده می کنند. در زمان قدیم از روغن هایی مانند روغن زیتون نیز برای روغن کاری کردن چوب ها استفاده می کردند که ممکن بود بعد ار روغن کاری با ایراداتی روبه رو شوند.

روغن چوب
ABOUT US
درباره آواچوب بیشتر بدانید

شرکت آواچوب از سال 1382 نیازمندی‌ها و برنامه‌های عملیاتی مشتریان خود را به خوبی شناسایی کرده و پس از فراز و نشیب‌های بسیار مجموعه خود را به یک گروه توانمند و فعال در حوزه صنایع چوب و صنعت ساختمان ارتقا بخشیده است. ما توانسته‌ایم پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشیم.

مشاوره تخصصی
قیمت منصفانه
پیگیری دقیق
کنترل کیفی
ضمانت کیفیت
نصب و اجرا

3 قدم تا تهیه محصول موردنظر از آواچوب

01

تماس با کارشناسان ما

جهت ارتباط با ما، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت ارتباط حاصل کنید.

02

مشاوره خرید و استعلام

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان خرید و استعلام قیمت تمامی محصولات با کارشناسان مجرب آواچوب تماس حاصل فرمایید.

03

ارسال محصول موردنظر

پس از بررسی و براورد نیاز شما و نهایی سازی قیمت، محصول موردنظر شما به هرجایی که هستید ارسال خواهد شد.

 

روغن چوب چیست؟

برای رنگ آمیزی سرویس های چوبی و لوازمی که جنس آن ها از چوب ساخته شده است از این روغن استفاده می کنند. این محصول یکی از پرطرفدار ترین موادی است که برای درخشان کردن سطح چوب و نوسازی آن مورد استفاده قرار می گیرد، در گذشته به جای این روغن از سیلر و کیلر استفاده می کردند.

روغن های چوب که امروزه در بازار در طیف رنگی زیادی عرضه می شوند بدون مواد شیمیایی بوده و ایراداتی که در کیلر و سیلر وجود داشت را ندارند و این روغن ها به صورت کاملا طبیعی توزیع می شوند. خرید روغن چوب تنها برای رنگ آمیزی ظروفی که از جنس چوب هستند، نیست. بلکه از این روغن برای رنگ آمیزی نمای خارجی ساختمان ها، کف پوش های چوبی، رنگ آمیزی آلاچیق ها و… نیز استفاده می کنند. شما می توانید به صفحه روغن گیاهی چوب وارد شوید و با این روغن بیشتر آشنا شوید.

روغن زدن به چوب با روغن چوب

 

روغن چوب چگونه تهیه می شود؟

برای تولید روغن های چوب روش های متعددی وجود دارد که تولید کنندگان سعی می کنند از بهترین نوع آن برای تولید محصولات استفاده نمایند. برای ساخت روغن چوب مقدار زیادی روغن، رزین، نفت، الکل، اسیدکلریدریک، آمیل استات، موم زرد، کولوفان، تربانتین و… را در مراحل مختلف با یکدیگر مخلوط می کنند که نسبت هر کدام باید به مقدار معین شـده باشد.

تا بتوان یک روغن با کیفیت بالا تولید و عرضه کرد. نکته مهم این است که قبل از مخلوط موم و رزین با دیگر مواد، آن ها را با حرارت بسیار کم ذوب کرده و سپس به دیگر مواد می افزایند. با وارد شدن به صفحه رنگ گیاهی چوب با این محصول بیشتر آشنا شوید.

پس از مخلوط شدن تمامی مواد در مرحله بعد شروع به بسته بندی کرده و به بازار عرضه می کنند. مواد موجود در روغن ها در ظروف مخصوی ریخته می شوند. چون این روغن ها در فروشگاه ها راکت و  بدون حرکت هستند بهتر است در زمان خرید این روغن قبل از هر کار ظرف را به خوبی تکان دهید تا تمامی مواد تشکیل دهنده با هم ترکیب و همگن شوند و در زمان روغن کاری نتیجه نهایی کار به بهترین نحو انجام شود.

روغن زدن به چوب با روغن چوب

در چه مواقعی از روغن چوب استفاده می شود؟

همان طور که می دانید امروزه چوب در صنایع بسیاری کاربرد دارد و در هر شرایط که از چوب استفاده می شود، تهدیدات بسیاری وجود دارد که موجب خرابی چوب می گردد. به همین منظور برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بافت چوب از روش های متنوعی کمک می گیرند.

بهترین راه نجات چوب از شر آسیب هایی مانند پوسیدگی، کپک زدن چوب، ضد آب کردن چوب و… استفاده از روغن های چوب با کیفیت بالا است که این محصولات قادر به شفاف سازی سطح چوب، ضد آب کردن آن و جلوگیری از پوسیدگی و … می باشند.

زمانی که چوب دچار خراش و ترک می شود برای جلوگیری از بیشتر شدن آن از این روغن کمک می گیرند؛ برای ترمیم چوب های آسیب دیده بهتر است قبل از روغن کاری محل صدمه دیده را با کمک بتونه ترمیم کرده و سپس با استفاده از پیستوله یا قلم مو اقدام به رنگ کاری کنید.

روش نگه داری

برای فاسد نشدن روغن های چوب بایستی آن ها را در محیطی خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه داری کنید. همچنین هرگز نباید درب قوطی روغن باز باشد، چرا که در مجاورت هوا کیفیت آن کاهش می یابد. اگر درب روغن چوب باز باشد و در معرض گرد و غبار قرار بگیرد نیز بی شک محصول خراب می شود و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.

روش مصرف

همانطور که اشاره کردیم در زمان های قدیم از زیتون، کنجد و روغن های حیوانی برای رنگ کردن چوب و سازه های چوبی استفاده می کردند که ممکن بود بعد از اتمام کار با مشکلاتی رو به رو شوند؛ با پیشرفت تکنولوژی و تولید روغن مخصوص چوب توانستند محصولی مناسب و با کیفیت به بازار ارائه کنند؛

این روغن امروز در بازار در طیف رنگی بسیار زیادی عرضه شده است و می‌ توان نسبت به رنگ چوب سازه ها روغن مناسبی را برای انجام رنگ کاری تهیه کرد.

رنگ کاری با روغن چوب اگر با رعایت اصول پیش برود باعث زیباتر شدن و بیشتر شدن جلوه ساز های چوبی خواهد شد. برای اینکه بتوان به جلوه چوب افزود بهتر است به چند نکته که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد توجه کنید.

  • قبل از شروع روغن کاری سازه چوبی بهتر است با کمک سنباده سطح چوب را صاف و صیقلی کنید.
  • بعد از پایان کار سنباده زنی با کمک دستمال نخی تمیز، ریز گردها و غبار را از سطح چوب پاک کنید تا در زمان رنگ کردن چوب وجود ذرات گرد و غبار باعث کاهش جلوه کار نگردد.
  • در ادامه بهتر است قبل از شروع کار روغن چوب را با کمک چوب یا هر شی دیگر مخلوط کنید و با افزودن مقدار معینی تینر به روغن به رقیق شدن آن کمک نمایید.
  • اگر سازه چوبی شما بزرگ است بهتر است کار روغن کاری را با کمک غلطک انجام دهید تا از ایجاد رد قلم رنگ بر روی سطح کار جلوگیری نمایید؛ اما در زمانی که سازه چوبی شما کوچک است باید سطح کار را با کمک قلمو روغن کاری کنید.
  • بهتر است روغن کاری چوب را در دو مرحله انجام دهید و قسمت اول یک لایه بسیار نازک از روغن به سطح کار بزنید و به مدت یک روز اجازه دهید تا سطح کار خشک شود و روغن جذب چوب گردد؛ در مرحله دوم بهتر است قبل از شروع کار با کمک یک دستمال سطح کار را تمیز کرده و سپس اقدام به رنگ کاری کنید.
  • توجه داشته باشید که بهتر است بعد از اتمام رنگ کاری سازه چوبی به صورت خوابیده در سطح زمین قرار بگیرد تا خشک شود.

روغن زدن به چوب با روغن چوب

مزیت استفاده از روغن برای چوب

در روغن های چوب همانند دیگر محصولات مزایا و ویژگی هایی وجود دارد که باعث متمایز شدن آن از سایر محصولات می شود که در ادامه به چند مورد از مزیت های مهم این روغن می پردازیم.

ترمیم کننده چوب

حتما شما هم دیده یا شنیده اید که چوب ها ممکن است در اثر ضربه و فشار ترک بردارند. برای ترمیم این مشکلات روغن های چوب یک ترمیم کننده عالی هستند. روغن کاری چوب باعث صیقلی و صاف شدن سطح کار و ترمیم شکستگی و ترک های موجود در چوب می شود.

افزایش طول عمر چوب با روغن چوب

استفاده کردن از رنگ های چوب هر چند سال یکبار باعث طول عمر و استحکام چوب می شود و به همین سبب روغن کاری چوب به شدت توصیه می گردد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه این روغن

دیگر مزیت مهم این روغن مقرون به صرفه بودن آن است. چرا که برای رنگ کاری چوب به ابزار گران قیمت و تخصص نیازی ندارید؛ با کمک پیستوله و یا قلمو می توان کار رنگ را در کمترین زمان انجام داد. برای خرید رنگ چوب به صفحه مربوطه مراجعه نمایید

خرید روغن چوب

در زمان خرید این روغن باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانید خریدی عالی داشته باشید. قبل از خرید بهتر است درباره برند مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید و در زمان انتخاب روغن به کیفیت و استاندارد های آن نیز توجه کنید.

روغن زدن به چوب با روغن چوب

 

همچنین بهتر است روغنی که خریداری می کنید را متناسب با رنگ شی چوبی که قرار است روغن کاری شود، انتخاب کنید. برای خریدن این روغن می توانید هم به شکل حضوری از فروشگاه ها و هم به شیوه اینترنتی، از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

 

CONTACT US

راه‌های ارتباطی با ما

آدرس دفتر مرکزی

تهران، کیلومتر ۱۵ جاده خاوران، شهرک صنعتی خاوران، خیابان سروستان، پلاک ۷۵۰۱

شماره دفتر مرکزی

021-34639
021-33284511
021-35000666

آدرس دفتر رویان

مازندران، رویان، به سمت نوشهر، بعد از پمپ بنزین، روبه‌روی محله هندومرز.

شماره دفتر رویان

0911-2007407

 

فروشگاه های معتبر برای خرید روغن چوب

خرید روغن چوب نیازمند رعایت نکاتی است که با در نظر گرفتن آن ها می توان روغن با کیفیت خریداری کرد.

از مهم ترین نکات، انتخاب فروشگاه های معتبر است. اگر خرید محصول را از مراکز ناشناخته انجام دهید احتمال این که روغن های فیک و با کیفیت پایین تهیه نمایید بسیار بالا خواهد بود.

در فروشگاه های معتبر تمامی محصولات دارای استاندارد های مورد نیاز می باشند. همچنین این مراکز به هیچ عنوان با فروش محصولات بی کیفیت اعتبار خود را در بین مشتریان از بین نمی برند.

در فروشگاه های معتبر فروشندگان می توانند. در رابطه با انواع روغن های چوب و نحوه استفاده از آن ها برای شما توضیحات خوبی را ارائـه دهند. از دیگر نکات خرید روغن توجه به تاریخ انقضاء محصول می باشد. اگر روغن های چوب تاریخ انقضاء نداشته باشند بی شک کیفیت و زیبایی چوب را از بین خواهد برد.

آوا چوب

سوالات متداول

  • آیا رنگ آلمانی با کیفیت بالا است؟

بله، رنگ آلمانی معمولاً با کیفیت بالاست. شرکت‌های آلمانی معمولاً از فرآیندهای تحقیق و توسعه پیشرفته و مواد با کیفیت برای تولید رنگ‌های خود استفاده می‌کنند. همچنین، آن‌ها معمولاً استانداردهای سختگیرانه‌ای را برای کنترل کیفیت تولیدات خود دنبال می‌کنند.

  • چه ویژگی‌هایی روغن چوب را از سایر محافظ چوب‌ها متمایز می‌کند؟

این چوب عمدتاً از مواد طبیعی تشکیل شده است و به طور عمده به چوب نفوذ می‌کند، به جای ایجاد یک لایه سطحی. این روغن می‌تواند چوب را تغذیه کند، باعث ابریشمی شدن سطح آن شود و رنگ طبیعی چوب را برجسته کند.

 

نیاز به مشاوره دارید؟ فرم زیر را پر نمایید.

کارشناسان آواچوب، در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.