چوب روسی به انواع چوب وارداتی از کشور روسیه گفته می شود. این چوب ها دارای انواع مختلفی هستند و بسیار مورد توجه طراحان داخلی، معمار ها، مهندسین عمران و … هستند.واردات چوب روسی یکی از مهم ترین واردات ها در حوزه چوب میباشد.

 

 

واردات چوب روسی 

روسیه به علت داشتن درختان و جنگل های انبود یکی از مهم ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان چوب به حساب می آید و به دلیل نزدیکی این کشور به ایران بیشتر چوب مصرفی ما از این کشور واردات می شود. واردات چوب روسی سال هاست که در ایران انجام می شود. علت واردات چوب روسی در ایران کمبود چوب نیست، ایران هم خود یکی از تولیدکنندگان چوب است اما اگر جهت جلوگیری از آسیب دیدن جنگل ها و اکوسیستم کشور مجبور به واردات چوب از روسیه شدیم تا بتوانیم از نابودی جنگل ها جلوگیری کنیم.

 

چوب روسی

 

یکی دیگر از علت های واردات چوب روسی کیفیت بسیار بالای این نوع چوب ها و همچنین قیمت مناسب آن ها است. شرکت آواچوب یکی از واردکنندگان و پخش کنندگان اصلی چوب روسی در ایران است. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. آواچوب ارائه کننده چوب روسی با بالاتربن کیفیت و پایین ترین قیمت در ایران است.

 

قیمت چوب روسی

 

چوب روسی ارزان

آواچوب واقع در شهرک صنعتی خاوران یکی از بزرگترین واردکنندگان چوب روسی در ایران است که از سال 1382 تا کنون با پروژه های ساختمانی بسیاری همکاری کردی است. ما تولید کننده انواع چوب، واردکننده چوب روسی ارزان و در عین حال با کیفیت و انواع ترمووود هستیم.

 

خرید چوب روسی

 

انواع چوب روسی وارداتی

روسیه به دلیل وجود جنگل های انبوه سیبری دارای گونه های درختی فراوان است. معروف ترین و مهم ترین انواع چوب روسی که صادرات می شود چوب روسی ساسنا، نراد و یولکا است.

قیمت چوب روسی | تخته روسی

قیمت چوب روسی با توجه به نوع و کیفیت آن بسیار متغیر است. جهت اطلاع از قیمت انواع چوب روسی با مشاورین آواچوب تماس بگیرید تا بهترین چوب مورد نیاز برای پروژه شما را به شما معرفی کنند.

 

اجرای چوب روسی در سقف

چوب روسی و لمبه روسی یکی از مناسب ترین متریال ها برای احرای سقف های جوبی است. می توان از انواع چوب روسی با طرح و رنگ دلخواه استفاده کرد همچنین می توان در اجرای سقف ترکیبی از چوب روسی به همراه سنگ، شیشه و متریال های دیگر استفاده کرد تا فضایی خاص را به ارمغان آورد.

 

اجرای چوب روسی در نمای ساختمان

این روزها استفاده از چوب در جرای نمای ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین بسیاری از طراحان برای طراحی نمای چوبی ترکیبی از چوب، سنگ و سایر متریال استفاده می کنند. پس از اجرای نمای چوبی می توان برای افزایش مقاومت چوب استفاده شده در نما از روغن های چوب برند ریمرس استفاده کرد، استفاده از این رنگ ها هم مقاومت چوب را در برابر عوامل طبیعی بالا می برد و هم به زیبایی جوب می افزاید.

 

اجرای ویلای چوبی با چوب روسی

ساخت انواع ویلاهای چوبی با استفاده از چوب روسی در مناطق مختلف کشور این روزها بسیار مرسوم شده است. یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت ویلای چوبی استفاده از چوب های روسی است.

 

اجرای چوب روسی
ساخت و اجرای ویلای چوبی در کرج توسط آواچوب

 

تخته روسی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تخته روسی نیز همان چوب روسی است. در کل به تمامی چوب های سفید وارداتی از کشور روسیه (با وجود متنوع بودن آن ها) چوب روسی یا تخته روسی می گویند.

تخته روسی کاربرد های بسیاری در صنایع گوناگون دارد که در ادامه به چند مورد از این کاربرد ها اشاره میکنیم .

امروزه از تخته روسی در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی همچنین در فضای خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت ویلای چوبی و ساخت نمای ویلا میتوانیم از تخته روسی استفاده کنیم که در کنار زیبایی ای که دارد از استحکام و استقامت بالایی برخوردار است. از دیگر کاربرد های تخته روسی میتوان به ساخت پارکت و کفپوش چوبی نیز اشاره کرد .

فروش تخته روسی با قیمت مناسب

در آوا چوب با بهترین کیفیت فروش تخته روسی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار داده شده است . این نوع از چوب ها از کشور روسیه به ایران وارد میشود و که با قیمت مناسب به فروش میرسد همینطور از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است . برای اطلاع از قیمت ها میتوانید با مشاورین ما در این مورد در ارتباط باشید و تماس حاصل فرمایید .