دیوار پوش روسی

زندگی شیک و دل انگیز با دیوار پوش روسی

امروزه دکوراسیون داخلی خانه ها در میانه مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دیوارپوش ها به طور اعجاب آوری در صنعت خلاقیت و مدرنیته گسترش پیدا کرده اند. شاید نام دیوار پوش برای اولین بار است که به گوشتان می‌خورد، اما باید بگوییم که رنگ ها، کاغذ دیواری ها و چوب ها همه جزء دیوارپوش ها قرار دارند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهید و دوست دارید یک خانه‌ای اصیل و به شکل روستایی و البته کاملاً مدرن داشته باشید، ما دیوار پوش روسی را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم‌‌.

 آوا چوب به عنوان یک گروه توانمند و فعال در حوزه صنایع چوب و صنعت ساختمان ها به ارائه انواع دیوارپوش ها از جمله دیوار پوش روسی می‌پردازد که با بهره مندی از آن ها می توانید فضای خانه و یا اداره و محیط کار خود را به یک اتاق بسیار گرم، طبیعی و آرامش بخش تبدیل کنید. در میان انواع دیوار پوش های چوبی دیوار پوش های روسی جزء یکی از بهترین محصولات می باشند؛ زیرا چوب های روسی با توجه به کیفیت بسیار عالی، جنس سبک و مقرون به صرفه ای که دارند، در ایران بسیار پر مصرف هستند. امروزه در بسیاری از دکوراسیون های درب و پنجره، پالت، کابینت، کفپوش، دیوار و نمای ساختمان از انواع دیوارپوش ها و از جنس چوب های روسی استفاده می نمایند.

 دیوار پوش ها یکی از محصولات بسیار عالی برای منازل، سالن و راهروها می باشند و با توجه به استفاده بسیار بالایی که از آن ها می گردد به انواع مختلفی به صورت کشیده، راه راه، پهن و غیره تولید و تهیه می شوند. در رابطه با دیوار پوش روسی شما هر طرح و شکلی را هم مد نظر داشته باشید می توانید به فروشنده این محصولات گفته تا سفارش مورد نظر را به حضورتان برسانند. آوا چوب در این حوزه می تواند شما را راهنمایی کند.

دیوارپوش روسی چیست

تعریف دیوار پوش

دیوارپوش ها نسل جدیدی از دکوراسیون های داخلی هستند که امروزه افراد در منزل خود و یا محل کار به جای کاغذ دیواری و رنگ از آن ها استفاده می کنند. در گذشته مردم بیشتر برای طراحی دکوراسیون های داخلی از رنگ ها استفاده می کردند، اما به مرور رنگ کیفیت خود را از دست داده و کاغذ دیواری و انواع پوستر ها جای آن را گرفتند؛ اما اکنون می توانیم نسل جدیدی از این طراحی ها را به نام دیوارپوش ها مشاهده نماییم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در انواع مختلفی نیز طراحی می شوند که می توانیم به دیوار پوش روسی اشاره کنیم.

 این دیوار پوش ها که فضای اتاق را بسیار دل انگیز و خیره کننده می نمایند به انواع دسته های گوناگونی همچون چرمی، چوبی، سه بعدی، سنگی، شیشه ای، آجری، آلومینیومی، چسبی و غیره تقسیم می‌شوند که هر کدام بر اساس ویژگی و نوع طراحی که دارند، مزیت های بالقوه ای از خود نشان می دهند. در کل دیوارپوش ها یک روکش برای دیوار محسوب می‌شوند که شما می توانید با توجه به مدل منزل، مبلمان و دکوراسیون داخلی خانه خود انواع آن را انتخاب کنید. دیوار پوش روسی در طرح ها و رنگ های متنوع قابل طراحی است.

نصب دیوار پوش

پیشنهاد می کنیم برای نصب دیوارپوش ها به متخصصان آن مراجعه نمایید. نصب دیوارپوش ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و این کار یک حرفه تخصصی می باشد. معمولاً بیشتر افراد برای نصب دیوار پوش روسی به افراد متخصص و مراکز خرید آن مراجعه می نمایند تا بتوانند سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده کنند؛ اما اگر می خواهید بدانید که نصب این دیوارپوش ها چگونه انجام می‌شود در وهله اول باید به اندازه گیری دیوار هایی که قرار است دیوارپوش را بر روی آن نصب نمایید بپردازید؛ اما باید این نکته را نیز متذکر شویم که با توجه به فرم و حالت دیوارها نصب دیوارپوش ها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

 به همین خاطر معمولاً کارشناسان در هنگام مراجعه به راحتی می توانند تشخیص دهند که کدام روش نصب برای این دیوار مناسب می باشد. ما پیشنهاد میکنیم برای جلوگیری از خسارات مالی و همچنین سالم ماندن محصول حتما خود اقدام به نصب نکنید و از متخصصان آن کمک بگیرید. آوا چوب با توجه به نیروهای حرفه‌ای که در این حوزه دارد می تواند شما را در نصب انواع دیوارپوش ها و همچنین دیوار پوش روسی راهنمایی نماید و در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به نصب دیوارپوش بپردازد.

انواع دیوارپوش

دیوار پوش ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند که در ادامه به آن ها میپردازیم:

دیوارپوش چوبی

 یکی از انواع دیوارپوش ها که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و برای زمان های طولانی می توان از آن استفاده کرد دیوار پوش های چوبی است که این دیوارپوش ها کاملا مجهز به عایق صدا و حرارت می باشند و برای نصب کردن آن ها نیازی به هیچ گونه زیرسازی نمی باشد. از میان آن ها می توان به دیوار پوش روسی اشاره کرد که در انواع رنگ ها و تخته های پهن و باریک یافت می شوند.

دیوارپوش چرمی

 دیوار پوش های چرمی معمولاً در مجتمع های تجاری، مسکونی، هتل ها و مهد کودک ها بسیار رایج بوده و دیده می‌شوند. این دیوار پوش ها نیز در مقابل صدا و حریق مقاومت بسیار خوبی دارند و از طرح های سه بعدی برخوردار می باشند.

دیوارپوش سه بعدی

 افرادی که می خواهند جلوه بسیار زیبا و خاصی به دکوراسیون خانه خود ببخشند می‌تواند از دیوار پوش سه بعدی استفاده کنند این دیوار پوش ها نیز از خصوصیت ضدحریق برخوردار بوده و در مقابل نفوذ آب مقاومت خوبی دارند. در میان آن ها دیوار پوش روسی با کیفیت تر و مقاوم تر است.

دیوارپوش سنگی

 دیوار پوش سنگی همانطور که از نامش نیز پیدا است از جنس سنگ بوده و در آن از سنگ های تزیینی استفاده می نمایند. این طرح ها برای پشت تلویزیون و یا اطراف شومینه بسیار مناسب هستند و از مقاومت خوبی نیز در مقابل ضربه و هرگونه خراشیدگی برخوردار می باشند.

خرید دیوار پوش روسی

دیوارپوش روسی یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انواع دیوار پوش ها می باشد که از انعطاف پذیری و دوام و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. همانطور که قبلاً نیز اشاره نمودیم این نوع از دیوارپوش ها با توجه به مرغوبیت چوبی که دارند در انواع مدل ها و رنگ ها تولید و طراحی می گردند. رنگ های بسیار زیبایی که موجب می‌شود دکوراسیون خانه شما جلوه گری بیشتری داشته باشد. حال اگر قصد خرید دیوار پوش روسی را دارید پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را حتماً از مراکز معتبر و فروشگاه هایی که به عرضه این گونه محصولات می‌پردازند انجام دهید.

 مراجعه نمودن به این گونه مراکز موجب می گردد که شما بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تهیه کنید. جهت خرید دیوار پوش روسی پیشنهاد می کنیم حتماً با کارشناسان و مشاوران آوا چوب در ارتباط باشید تا شما را در این حوزه راهنمایی نمایند ما همواره سعی نمودیم در طول سالها تجربه ای که در زمینه خرید و فروش انواع چوب ها داشته‌ایم همواره مرغوب‌ترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار خریداران بگذاریم. با آوا چوب می‌توانید خریدی مطمئن، مقرون به صرفه و کاملاً منحصر به فرد را تجربه کنید.

ارتباط با کارشناسان فروش

برای استعلام قیمت و سفارش با کارشناسان ما در آوا چوب تماس بگیرید

کاربرد دیوار پوش روسی

امروزه در بسیاری از خانه و منازل می توان انواع دکوراسیون های داخلی را مشاهده کرد که با چوب های روسی طراحی شدن مانند دیوارها، کابینت ها، پارکت ها، کف خانه ها و غیره که هرکدام به زیبایی هرچه تمام تر رخ می نمایند. دیوار پوش روسی کاربردهای بالقوه و متنوعی را از خود ارائه می دهد و علاوه بر اینکه موجب زیبایی و چشم انداز بسیار فوق‌العاده خانه می‌شود، بر روح و جسم و روان انسان نیز تاثیرات وافری دارد معمولاً چوب های طبیعی می توانند یک طراوت و شادابی خاصی را به انسان ببخشد و موجب آرامش روح و روان انسان ها می گردد.

 دیوار پوش روسی نیز با توجه به کیفیت و عملکرد بالقوه که دارد از نفوذ هرگونه سر و صدا و حرارت به داخل خانه و حتی بیرون از خانه جلوگیری می نماید و برای اتاق کودکان و نوجوانان می تواند یک انتخاب بسیار شایسته‌ای باشد؛ زیرا با آرامشی که می بخشد تاثیر خوبی بر خلق و خوی آن ها می گذارد. از دیگر کاربردهای آن می‌توان به انعطاف پذیری، مقاومت و همچنین جنس عالی که از خود ارائه می نمایند، اشاره نماییم.

اجزای دیوارپوش روسی

اجزای دیوار پوش روسی

دیوار پوش روسی محصولی از دسته چوب ها می باشند که دارای گره هایی کشیده و خطوط بسیار باریکی هستند که زیبایی آن ها را بیشتر می کند این چوب ها برای راهرو، سالن و بخش هایی از خانه بسیار مناسب بوده و زیبایی خاصی به منازل و حتی ادارات می بخشند‌. بر روی این چوب ها خطوط و گره‌های روشنی دیده می‌شود که باعث به وضوح دیده تر شدن هرچه بیشتر این محصول شده و زمانی که آن را به صورت عمودی و یا افقی نصب نمایید فضای خانه شما بزرگ تر دیده می شود‌. یکی از این دیوار پوش ها به همراه روکش های upvc طراحی می شود که از تنوع طرح و رنگ های بالقوه ای برخوردار می باشند.

قیمت دیوار پوش روسی

حال سوالی که بیش از هر چیزی در حوزه انواع دیوار پوش روسی مد نظر است این می باشد که قیمت این محصولات چه قدر هستند. معمولاً همانطور که خود می‌دانید محصولات چوبی در مقایسه با سایر جنس ها با توجه به کیفیت، دوام و مقاومت بالایی که از خود ارائه می نماید ممکن است کمی بالاتر باشد؛ اما به طور کل با توجه به تغییر و نوسان قیمت‌ها ما نمی توانیم قیمت حقیقی در رابطه با این محصولات را به حضورتان برسانیم و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم برای کسب آگاهی از قیمت دقیق به کارشناسان آوا چوب تماس حاصل نمایید تا بتوانند تمامی اطلاعات را در اختیارتان قرار دهند.

باید بگوییم قیمت دیوار پوش روسی می‌تواند به عوامل گوناگونی بستگی داشته باشد. مثلاً خشک بودن و یا خشک نبودن چوب و جنس و کیفیتی که دارد یکی از فاکتورهای بسیار مهم در تغییر قیمت‌ها می‌باشد. پیشنهاد می کنیم با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته‌اید برای خرید به مراکز معتبر مراجعه کنید و بهترین جنس این محصولات را خریداری کنید تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید. آوا چوب سعی نموده با توجه به نوسان قیمت ها همواره قیمت ها را در یک سطح نگه داشته و محصولاتی با کیفیت و مقرون به صرفه ای ارائه می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *