آواچــــــــــــوب
AVACHOOB

رنگ لمبه چوبی

رنگ لمبه چوبی چیست ؟ برای خرید رنگ لمبه چوبی باید به چه مواردی توجه نمایید لمبه های چوبی به نوعی دارای بیسیک رنگ سفید میباشد و شما هر نوع رنگی را که برای لمبه های خود انتخاب نمایید به صورت قطعی همان رنگ را به شما خواهد داد لمبه

رنگ لمبه چوبی چیست ؟ برای خرید رنگ لمبه چوبی باید به چه مواردی توجه نمایید لمبه های چوبی به نوعی دارای بیسیک رنگ سفید میباشد و شما هر نوع رنگی را که برای لمبه های خود انتخاب نمایید به صورت قطعی همان رنگ را به شما خواهد داد لمبه های چوبی را عموما از چوب روسی خواهند گرفت و به ندرت لمبه از چوب دیگری تهیه میشود نکته ای که در رابطه با خرید رنگ لمبه ها باید در نظر داشته باشید محل استفاده شما نیز میباشد.

از مهم ترین موارد برای انتخاب رنگ مناسب فضای مورد استفاده نیز میباشد این نکته در صورتی که بخواهید از رنگ های پلی اورتان استفاده نمایید صدق نمیکند اما اگر بخواهید از رنگ های گیاهی استفاده نمایید که برای چوب شما نه تنها مضر نمیباشد بلکه بسیار کاربردی و مفید خواهد بود رنگ های گیاهی دارای انواع مختلفی میباشد و برای هر نوع فضایی دارای کد رنگی مناسبی میباشد با ما در ادامه همراه باشید.

رنگ لمبه گیاهی چه تفاوتی با رنگ شیمیایی دارد ؟

رنگ های شیمیایی کاملا بافت چوب را از بین خواهد برد و به راحتی یک لایه کامل روی بافت و عمق چوب را خواهد پوشاند و به نوعی اگر بخواهید از این رنگ ها در فضای داخلی نیز استفاده نمایید، برای سلامتی نیز بسیار خطر آفرین میباشد. اما رنگ های گیاهی به این نحوه نبوده و کاملا برای سلامت ما بی ضرر خواهد بود.

بافت لمبه به خودی خود دارای نمای بسیار زیبایی میباشد و بسیاری از افراد در بازار هستند که روی این چوب را تنها با یک لایه لاک بی رنگ رنگ امیزی نموده و تنها مقاومت این چوب را افزایش میدهند. بر فرض مثال برای کتابخانه هرچه رنگ چوب روشن تر باشد زیبایی خاص خود را داشته و نمای بسیار زیبایی را به شما دوستان تحویل خواهد داد.

اما اگر بخواهید برای دیگر فضا ها استفاده نمایید باید به سلیقه خود رنگی را انتخاب نمایید. نکته قابل توجه ای که در این مبحث باید یاد آوری نماییم این میباشد که اگر برای فضای بیرونی این لمبه را بخواهید استفاده نمایید، به هیچ عنوان رنگ های شیمیای را پیشنهاد نمیکنیم .

به دلیل اینکه اگر این رنگ ها در برابر شرایط آب و هوایی مقاومتی ندارد اما رنگ های گیاهی کاملا در برابر آفتاب و تمامی شرایط جوی مقاومت داشته و به نوعی واتر پروف و آنتی یو وی هستند.

قیمت رنگ لمبه چوبی

قیمت های رنگ لمبه های چوبی به این نحوه در هیچ یک از سایت ها نمایان نیست شاید برخی به دلیل اینکه تنها بخواهند شما را وادار به تماس نمایند قیمتی را در سایت درج نمایند. اما به صورت قطعی این قیمت ها واقعیت نخواهد داشت. اما در این مبحث میخواهم به گوشه ای از تجارب این مجموعه از نحوه تغیر قیمت ها اشاره نماییم.

در بازار تهران انواع رنگ های گیاهی اعم از ازمو ،رمرس ،مونوکوت ،همل و مین وکس ،انلو ،آرو و …. در حال فعالیت میباشند و کیفیت های این چند رنگ را تمامی افرادی که با این رنگ ها سرو کار داشته اند پوشیده نیست. اما در مبحث قیمت ها میتوان گفت رنگ های لمبه به نوعی دارای قیمت های متفاوتی میباشد.

اما این نکته را باید خاطر نشان کنیم که اگر قصد استفاده از این لمبه ها در فضای بیرون دارید حتما از رنگ های گیاهی استفاده نمایید همان طور که در بالا به آن اشاره نمودیم رنگ های گیاهی کاملا ضد آب و آنتی یو وی میباشند.

چه رنگی بیشتر برای لمبه ها مناسب میباشد

برای پاسخ به این پرسش باید به این صورت پاسخ دهیم که لمبه ها را در چه فضایی میخواهید استفاده نمایید بر فرض مثال اگر قصد استفاده از این لمبه را درون خانه داشته باشید، درون فضایی که با آب و هوا و آفتاب برخوردی نداشته باشد از رنگ های پایه آب میتوانید استفاده نمایید. اما اگر قصد استفاده از این رنگ ها در فضای بیرونی دارید باید به صورت قطعی از رنگ های پایه روغن استفاده نمایید.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که علت منطقی این چیز چه میباشد. شما تصور کنید دو سوی هم قطب آهن ربا هم دیگر را دفع مینمایند، اما مخالف خیر این قانون در این امر هم صدق مینماید. در زمانی که از رنگ های پایه آب استفاده نمایید به صورت قطعی در برابر باران چوب شما پوسته خواهد شد و نمای بسیار دلخراشی را ایجاد مینماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مجموعه آوا چوب در ارتباط باشید.

آخرین پست‌ها

دیدگاه خودتان را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حافظه موقت کپی شد