آواچــــــــــــوب
AVACHOOB

مرکز خرید چوب پنبه در تهران

مرکز خرید چوب پنبه در تهران مرکز خرید چوب پنبه در تهران : یکی از عایق هایی که بسیار مورد توجه است چوب پنبه می باشد که دارای ویژگی های خاصی است که در قرن هجده به وجود آمد و توانست راه به صنعت چوب باز نماید. یکی از عمده

مرکز خرید چوب پنبه در تهران

مرکز خرید چوب پنبه در تهران : یکی از عایق هایی که بسیار مورد توجه است چوب پنبه می باشد که دارای ویژگی های خاصی است که در قرن هجده به وجود آمد و توانست راه به صنعت چوب باز نماید. یکی از عمده کاربردهای چوب پنبه استفاده در بطری شیشه ای که است زیرا می تواند دهانه بطری را کامل بسته و از مواد داخل آن نگهداری کند.

این گونه از چوب پنبه ها که به جهت بطری ها ساخته می شوند دارای سه شکل و نوع هستند که از آن جمله می توان به نوع چوب پنبه مخروطی ، چوب پنبه سرپوش پلاستیکی و چوب پنبه استوانه ای اشاره نمود. که در کیفیت های مختلفی در بازار ارائه می شود.

به این نوع از چوب پنبه ۲۵٫۲۰٫۱۵ گفته می شود که قطر قسمت بالایی آن بیست میلی متر بوده و قطر پایینی پانزده میلی متر می باشد و با ارتفاع بیست و پنج میلی متر ارائه می شود و برای بطری هایی که قطر دهانه ی آن ها بین شانزده الی هفده است مناسب است.

ویژگی و مشخصات چوب پنبه چیست ؟

شاید بدانید که چوب پنبه ماده ای نفوذ ناپذیر و شناور است این محصول چوبی از درخت چوب پنبه بلوط تهیه می شود که از لایه پوستی آن است و عمدتا از قسمت مرده برخی از گونه های درختی تهیه می شود و جنبه تجاری دارد.

چوب پنبه بیشتر در مناطق غرب اروپا و یا شمال غرب آفریقا یافت می شود و به جهت داشتن ماده ی suberin  ، که ماده ای آب گریز است ، چوب پنبه نیز ضد آب می باشد. از مزایای مهم چوب پنبه می توان به شناور بودن ، الاستیک ، غیرقابل نفوذ ، و نسوز بودن آن اشاره کرد، که به دلیل همین مزایا در چوب پنبه ، کاربری های متفاوتی برای آن منظور شده است .

یکی از مرسوم ترین کاربرد های آن استفاده به عنوان در پوش بطری است به جهت نوع شکل و ساختار مولکولی که در چوب پنبه وجود دارد ، هنگامی که در دهانه بطری قرار می گیرد به صورت فشرده در آمده و درب بطری را کاملا مهر و موم می نماید.

خرید چوب پنبه در تهران

آیا به دنبال مرکز خرید چوب پنبه در تهران هستید ؟

کاربری های چوب پنبه بسیار زیاد است و یکی از دیگر از موارد استفاده ی آن در آزمایشگاه ها می باشد همچنین می توان از آن برای ساخت دکوری ها و یا سازه های چوبی دستی استفاده نمود .یکی دیگر از کاربری های پرمصرف چوب پنبه استفاده در صنعت ساختمان می باشد .به دلیل مشخصات خاصی که در این محصول است.

می توان از آن به عنوان عایق صد و یا در کف پوش ها به عنوان صداگیر استفاده نمود در زمان استفاده از این عایق مفید ، می توان به صورت میزان صدا را تا هشتاد درصد کاهش داد.

مرکز خرید چوب پنبه در تهران کجاست ؟

در شرکت آواچوب می توانید چوب پنبه ی مورد نظر خود را با ابعادی که مد نظر دارید درخواست نموده و تحویل بگیرید این شرکت یکی از معتبر ترین شرکت های تامین و عرضه کننده ی محصولات چوبی در ایران می باشد که با ایجاد حسن شهرت و دریافت رضایت مندی مشتریان ، توانسته است سهم خوبی از بازار را از آن خود نماید.

همینطور آوا چوب ارائه دهنده انواع بهترین چوب ها از قبیل چوب ترمو، چوب روسی، تخته بنایی و چندلایی و … میباشد که میتوانید با مراجعه به سایت از محصولات دیدن فرمایید و برای ثبت سفارش خود با شماره تماس درج شده در سایت انجام دهید.

جالب است بدانید که چوب پنبه در طبیعت به صورت عایق عمل می کند به طوری که در زمان های آتش سوزی گسترده ی جنگل از گونه های درختی محافظت می نماید. در گذشته از چوب پنبه برای روشن کردن آتش همزمان با چخماق استفاده می شد،اما اکنون آن را می توان حتی در تجهیزات و ابزار های

آزمایشگاهی نیز مشاهده کرد. و یا این که شصت درصد تولید چوب پنبه در جهان برای درب بطری ها مصروف می شود .

استفاده از چوب پنبه جهت درب بطری در شکل و اندازه های متفاوت بسیار رایج است در برخی از موارد از ورق های چوب پنبه به عنوان دیوار پوش و یا کف پوش نیز استفاده می شود که عمدتا به دلیل عایق بودن آن در برابر صدا و گرما می باشد.

همچنین در ماکت سازی نیز چوب پنبه را به اندازه های پانل ۶۰*۹۰ در آنورده و با قطر یک تا ده میل به عنوان ماکت و تبلیغات استفاده می شود. در مرکز خرید چوب پنبه در تهران شما می توانید سایزهای  چوب پنبه را به شرح زیر تهیه کنید:

اندازه ی ۳۰۳۹ با ارتفاع ۴۰ سانتی متر

اندازه ی ۵۳۵۱ با ارتفاع ۲۰ سانتی متر

اندازه ی ۴۹۴۷ با ارتفاع ۲۰ سانتی متر

اندازه ی ۴۴۳۵ با ارتفاع ۴۰ سانتی متر

اندازه ی ۳۵۲۶ با ارتفاع ۳۵ سانتی متر

اندازه ی ۲۷۱۹ با ارتفاع ۳۰ سانتی متر

اندازه ی ۲۲۱۶ با ارتفاع ۲۵ سانتی متر

اندازه ی ۲۴۳۲ با ارتفاع ۳۵ سانتی متر

اندازه ی ۱۵۱۹ با ارتفاع ۲۵ سانتی متر

اندازه ی ۱۳۱۶ با ارتفاع ۲۰ سانتی متر

آخرین پست‌ها

دیدگاه خودتان را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حافظه موقت کپی شد